با بررسی های صورت گرفته در زمینه قیمت فروش تیرچه پیش تنیده و همچنین به منظور بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع تیرچه در مراکز فروش، به این نتیجه رسیدیم که پارامترهای زیادی بر قیمت این نوع تیرچه در بازار محصولات ساختمانی تاثیر می گذارد که مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر، مصالح ساختمانی است، به طوری که با افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، قیمت مصالح ساختمانی نیز افزایش زیادی را به خود دیده است.

البته باید گفت طبیعی است که با افزایش قیمت مصالح ساختمانی مانند، کابل های فولادی، سیمان، شن و ماسه و افزودنی های بتن، قیمت تمام شده تیرچه پیش تنیده نیز بالا خواهد رفت، حال در شرایط کنونی متولیان این حوزه مانند شرکت های ساختمانی و کارگاه های تیرچه زنی، باید تدابیر مخصوصی را برای تأمین مواد اولیه خود بیندیشند.

قیمت فروش درب کارخانه(مسکونی آکس 50 ضخامت 25)

سه وایراز 1 تا 3.9 مترتماس بگیرید
سه وایراز 4 تا 4.5 مترتماس بگیرید
چهار وایراز 5.5 تا 6.4 مترتماس بگیرید
پنج وایراز 6.5 تا 7.4مترتماس بگیرید
شش وایراز 7.5 تا 8 مترتماس بگیرید
شش وایراز 8.1 تا 8.4مترتماس بگیرید
هفت وایره تک تیرچهاز 8.5 تا 9.2 مترتماس بگیرید
هفت وایره دوبل تیرچهاز 9.2 تا 12 مترتماس بگیرید

خرید مواد اولیه تیرچه پیش تنیده

همانطوری که می دانید امروزه بخش زیادی از مواد اولیه تیرچه پیش تنیده مانند، کابل های فولادی، سیمان مخصوص، شن و ماسه و افزودنی بتن در داخل تولید شده و بخشی نیز از خارج وارد می شود مانند قطعه شیپوری، گوه، صفحه مهاری یا گیره (انکوریج)، حفره ساز یا پاکت فورمر، جک و پمپ هیدرولیک، که قیمت خرید آنها به دلیل وارداتی بودن نسبتا گران است. بنابراین همواره شاهد تاثیر این عوامل بر قیمت هستیم.

بهترین و مناسب ترین روش برای خرید تیرچه پیش تنیده ارزان قیمت، مراجعه به مراکز اصلی مانند، کارخانجات تیرچه زنی، کارگاه های بزرگ ساختمانی و … می باشد. این مراکز به دلیل داشتن دستگاه اکسترودر و تجهیزات بتن ریزی به شکل کاملا اتوماتیک، می توانند روزانه بیش از ۵ هزار متر طول تیرچه به صورت عمده تولید کنند، برای همین قیمت تمام شده تیرچه برای آنها نسبت به کارگاه های کوچک تر کمتر است به همین دلیل کارخانجات تیرچه زنی و کارگاه های بزرگ ساختمانی همواره قیمت مناسبی را برای مصرف کننده ارائه می دهند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیرچه پیش تنیده

برخلاف تصور عامه قیمت تیرچه پیش تنیده در بازار فروش نسبت به تیرچه های فندوله و تیرچه کرومیت ارزان تر است، عوامل زیادی بر پایین بودن قیمت این نوع تیرچه تاثیر می گذارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کابل های مقاوم به جای میلگردهای سنگین و گران باعث شده کاهش قیمت این نوع تیرچه در بازار گذاشته است.
  • فاصله تیرچه پیش تنیده ۷۰ سانتی متر می باشد در صورتی که در سایر تیرچه های موجود در بازار این فاصله به ۵۰ سانتی متر کاهش پیدا می کند، و این عاملی مهم در کاهش قیمت تیرچه است.
  • هزینه کل سقف تمام شده را تغییر داده و کرومیت ارزان تر و سریعتر می باشد.
  • نبود آرماتور برشی ( زیگزاگ ) و نیز آرماتورهای ممان منفی و ادکا
  • مصرف بتن کمتر به دلیل مکانیزه بودن بتن ریزی
  • کاهش بتن ریزی سقف حدود ۲۵ الی ۳۰ درصد
  • کاهش بتن پاشنه به دلیل مقاومت بالای بتن
  • کاهش شمع بندی زیر سقف
  • تولید به صورت عمده
  • وزن سبک تیرچه
  • سرعت اجرای زیاد
  • و …

تیرچه پیش تنیده در ساختمان

قیمت فروش تیرچه پیش تنیده در کشور؟

قیمت تیرچه پیش تنیده همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مصرف کنندگان بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این نوع تیرچه در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت این تیرچه بسته به کیفیت و مهمتر از همه میزان مصرف کابل های فولادی و بتن متفاوت می باشد.

برای آگاهی از قیمت تیرچه پیش تنیده، شما می توانید به کارخانجات و کارگاه های تولیدی و نیز مراکز فروش مراجعه کنید و انواع برندها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت تیرچه های پیش تنیده دسترسی پیدا کنید.

اما با گسترش صنعت آی تی در دنیای امروزی دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای آگاهی از قیمت تیرچه پیش تنیده و سایر محصولات ساختمانی مورد نظرتان نمی باشد، برای استعلام قیمت شما می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد، به صورت آنلاین در هر کجا که باشید اقدام کنید.

پارامترهای مهم در سفارش تیرچه پیش تنیده

بهتر است قبل از خرید و سفارش تیرچه پیش تنیده پارامترهای اصلی برای انتخاب و همچنین راهنمای خرید تیرچه را مطالعه کنید تا در خرید این محصول موفق عمل کنید. از مهمترین پارامترهای سفارش تیرچه های پیش تنیده، انتخاب بهترین و نیز معتبرترین کارگاه تولید کننده این محصول است، که به صورت استاندارد و زیر نظر  سازمان ملی استاندارد ایران محصولات خود را تولید می کند و نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به نوع کابل فولادی استفاده شده برای تیرچه (میزان مقاومت کششی فولاد مورد استفاده در تیرچه پیش تنیده را ۱۴۷۵ نیوتن بر میلی متر مربع در نظر گرفته است).
  • توجه به نوع بتن استفاده شده برای تیرچه (بتن مورد استفاده در آن باید رده مقاومتی ۳۵c  و یا بالاتر باشد تا با استاندارد های ملی موجود در کشور سازگار باشد).
  • توجه به میزان مقاومت تیرچه پیش تنیده (حداقل مقاومت آنها ۱۴۷۵ تا ۱۹۶۰ نیوتن بر میلی متر مربع در نظر گرفته شده است).
  • توجه به مقدار مصرف آب در عمل آوری بتن.

خوشبختانه با پیشرفت در زمینه ساخت و ساز در کشورمان، در حال حاضر در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران و سایر شهرها استقبال بسیار خوبی از فروش تیرچه پیش تنیده را شاهد هستیم. شما به راحتی در هر کجای ایران که باشید به این نوع سیستم سازه ای دسترسی دارید و می توانید با کمترین قیمت و بیشترین مزایا چنین محصولی را از کارگاه های تیرچه زنی خریداری کنید.

توجه داشته باشید، مهمترین گزینه هنگام خرید توجه به راهنمای خرید تیرچه پیش تنیده است، توجه به این مسئله باعث می شود محصولی با کیفیت، ارزان و نیز متناسب با پروژه خود خریداری کنید. اگر شما در این زمینه تخصصی ندارید پیشنهاد می کنیم از مشاوره های رایگان برخی از تولیدی ها استفاده کنید و یا اینکه از افراد با تجربه نیز می توانید کمک بگیرید تا خریدی موفق داشته باشید.

تجزیه و تحلیل های متخصصان و توصیه های افراد با تجربه در این زمینه باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند در مورد خرید محصولات سریعتر تصمیم گیری نمایند.

مقایسه قیمت تیرچه پیش تنیده با سایر تیرچه ها

بهترین راه جهت مقایسه قیمت تمام شده تیرچه پیش تنیده ایران با سایر تیرچه ها، مقایسه قیمت کل پیش فاکتور ارائه شده با قیمت کل سایر شرکت ها و یا کارگاه های تولید تیرچه در کشور می باشد

ما این اطمینان را به شما میدهیم که حداقل اختلاف سی درصد ارزانتر از سایر تیرچه ها می باشد. علارقم این که در روند اجرا نیز صرفه جویی های قابل توجهی از قبیل کاهش بتن ریزی و شمع بندی را در صورت استفاده از تیرچه پیش تنیده ایران خواهید داشت . نشان استاندارد و تاییده از سازمان تحقیقات و مسکن و سازمان های نظام مهندسی استان ها نیز کیفیت این تیرچه که زادگاهش در آلمان می باشد و همچنان در اروپا در حال استفاده است را تایید می نماید

خرید تیرچه پیش تنیده

برخلاف تصور عامه، تیرچه پیش تنیده از ملزومات مورد نیاز در ساختمان های اسکلت بتنی با سیستم های پیش تنیده به شمار می رود. تیرچه های پیش تنیده معمولاً در ساختمان های عمومی، مخصوصاً در سازه های با دهانه های طولانی تر یافت می شوند، اما برای اینکه یک سازه، از نظر قانونی بتواند تمامی نیازهای سازه ای و فنی خود را پاسخگو باشد، البته در سازه های بتنی با سیستم پیش تنیده نیاز است تا از این نوع تیرچه استفاده کنیم.

همانطوری که می دانید در حقیقت، اجزای مهمی را باید در ساخت سازه ها رعایت کرد تا یک سازه به یک ساختمان استاندارد و خوب تبدیل شود – و خریداران ساختمان و فروشندگان به بهترین وجه باید به آن توجه داشته باشند. یکی از این اجزاء که تاثیر بسیار زیادی در مقاومت سازه های بتنی پیش تنیده دارد، تیرچه پیش تنیده است.

تیرچه پیش تنیده همانند تیرهای اصلی یا ستون ها در ساختمان، عملکرد مقاومتی و همچنین انتقال بارهای مرده و زنده را بر عهده دارد، این اجزاء برخلاف اجزای مبلمان یک ویژگی سازه ای محسوب می شوند و نه صرفا معماری. به طور کلی باید گفت که مقابله به موقع و نیز مقاومت زیاد در برابر نیروهای جانبی مانند زلزله باعث شده تا این سیستم طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد.

خرید تیرچه پیش تنیده در ایران

تیرچه پیش تنیده در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شود و بسته به کاربری و نوع فضایی که در آن قرار می گیرد متفاوت است. معمولا در ایران سازندگان این نوع تیرچه با توجه به نقشه های فنی تایید شده از سوی نظام مهندسی و یا شهرداری آن را در کارگاه های مجهز و به صورت استاندارد تولید کرده و برای مصرف در سازه به پیمانکار ارائه می دهند.

با زیاد شدن تقاضا برای خرید تیرچه پیش تنیده و سایر محصولات سازه ای در کشورمان، برای پاسخگو بودن به این قضیه، نمایندگی ها و کارگاه های زیادی را در سراسر کشور برای تولید و فروش تیرچه های پیش تنیده ایجاد شده است که مصرف کنندگان بتوانند به راحتی خرید خود را از این مراکز انجام دهند. این مراکز ضمن ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش خوبی در سراسر کشور ایجاد کرده اند.

خرید تیرچه پیش تنیده با قیمت ارزان، از میان انبوهی از شرکت های تولید کننده شاید کار دشواری به نظر برسد، اما بهترین و مناسب ترین روش در انتخاب شرکت و کارگاه مورد نظر برای خرید تیرچه، این است که در گام نخست آنها را بر اساس تضمین کیفیت و کمیت در ارائه ی خدمات انتخاب نمایید. حال در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین تولید کننده تیرچه پیش تنیده آشنا کنیم.

تیرچه پیش تنیده در ساختمان سازی

بهترین مرکز خرید تیرچه پیش تنیده در کشور؟

صنایع بتن پیش تنیده آسا، به عنوان یک متخصص در آنچه مصرف کنندگان می خواهند در مورد بهترین تیرچه پیش تنیده بدانند، خدمات زیادی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد، این وب سایت به عنوان یک آژانس اطلاعاتی پیشرو در زمینه تولید دال بتنی و همچنین قطعات بتنی پیش ساخته، تجزیه و تحلیل خوبی از چنین سازه هایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

صنایع بتن پیش تنیده ایران، با داشتن نیروهای متخصص و مجرب و مهمتر از همه، داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه کاری در زمینه تولید دال بتنی پیش تنیده صنعتی، تیرچه های پیش تنیده و همچنین قطعات بتنی پیش تنیده، از بزرگترین و مهمترین تولیدکنندگان این عرصه در ایران به شمار می رود که توانسته به واسطه محصولات با کیفیت و نیز استاندارد طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر محصولات تیرچه پیش تنیده این مجموعه به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازار داخلی به خارج کشور نیز صادر می شود. تیرچه پیش تنیده صنایع بتن پیش تنیده ایران همواره جدیدترین نوع تیرچه عرضه شده به بازار را پوشش می دهد تا در هنگام انتخاب آن ها این کار برای شما آسان باشد؛ بنابراین، ما می خواهیم پرده را به عقب برگردانیم تا نگاهی بیندازیم که واقعاً در پشت صحنه ساخت تیرچه های پیش تنیده صنایع بتن پیش تنیده ایران و خدمات مختلف چه می گذرد.

وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته برای اندازه گیری مقاومت خمشی و فشاری و همچنین داشتن دانش کافی در این زمین باعث گردیده تا تیرچه پیش تنیده صنایع بتن پیش تنیده ایران محصولاتی باکیفیت بسیار عالی و درجه یک تولید نماید و در حال حاضر تولیدکننده این نوع تیرچه پیش تنیده صنعتی و دال پیش تنیده صنعتی در کشور عزیزمان هستیم.

تیرچه پیش تنیده صنایع بتن پیش تنیده ایران علاوه بر خط تولید تیرچه پیش تنیده و نیز محصولات سازه ای دیگر، توانسته با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای، در زمینه سازه های بتنی پیش تنیده نیز محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند. نیروهای متخصص این شرکت می توانند به شما در مقاوم سازی ساختمانتان کمک فراوانی بکنند. تا از ایجاد مشکلات و خطرات آتی جلوگیری کنند. برای اینکار می توانید به وب سایت آن مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره رایگان از خدمات آنها نیز استفاده کنید.

تیرچه پیش تنیده، محصولی فوق العاده با کیفیت و نیز مقاوم است که زیر نظر بهترین متخصصان و همچنین دستگاه های کاملا تمام اتوماتیک تولید می شود. معمولا برای ساخت آن از مواد درجه یک مانند، کابل های فولادی، سیمان و شن و ماسه استاندارد استفاد می شود. به احتمال زیاد این برند یکی از بهترین تیرچه های تولید شده در کشورمان باشد که با قیمت مناسبی برای خریداران عرضه می شود.

از مهمترین خصوصیات تیرچه پیش تنیده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • داشتن بالاترین ضریب مقاومت در بین تیرچه ها
  • خرید راحت و آسان به دو صورت اینترنتی و حضوری
  • قابلیت استفاده در دهانه های بالای ۸ متر
  • قابلیت استفاده در انواع کاربری ها
  • روش اجرای تیرچه پیش تنیده بسیار سریع است
  • باعث می شود ضخامت دال ها کمتر شده و هزینه ها کاهش یابد
  • داشتن وزن سبک نسبت به تیرچه های سنتی و قدیمی
  • مقاومت زیاد در برابر نیروی جانبی زلزله
  • مرجعی کامل و معتبر برای تیرچه پیش تنیده در کشور
  • ارائه جدیدترین نوع تیرچه با کیفیت فوق العاده بالا
  • ارائه خدمات متنوع برای مشتریان
  • داشتن مرغوب‌ ترین، بهترین و با کیفیت‌ ترین تیرچه نسبت به سایر برندها
  • ارائه اطلاعات مفید و بسیار ارزشمند در مورد کالاها و خدمات
  • و …